Atenció telefònica personalitzada

La qualitat del servei al client és la nostra senyal d’identitat, per això busquem els mateixos valors per a tots i cadascun dels seus clients.

Atenem les seves trucades com si fóssim part de la seva empresa. A recepció es poden centralitzar i filtrar les trucades dels clients que estan instal·lats al parc empresarial així com els externs.

El procediment per gestionar les trucades en centraleta sempre serà el mateix: el personal de recepció reunirà una sèrie de dades sobre la persona que truca per poder informar adequadament al client. Per tant, es preguntarà nom, cognoms i empresa abans de transferir la trucada al client o despatx corresponent. El servei d’atenció de trucades personalitzat es presta amb caràcter multilingüe.

La sistemática es la siguiente:

  • Núm exclusiu i atenció telefònica amb el nom de la seva empresa 11 hores ininterrompudes de dilluns a divendres
  • Avís i notificació de trucades segons les instruccions del client, facturant segons tarifa (Totes les opcions inclouen un màxim de trucades de manera que totes les que excedeixin aquest límit es facturaran a part segons tarifa vigent)
  • Possibilitat de desviament de trucades a mòbil