En els nostres workspaces, ens motiva atreure els clients d’una forma molt pròxima, de manera que, col·laborem amb empreses com Imagined 2 Wear i Confeccions Esquio, a través de l’organització de Showrooms en els nostres espais per a esdeveniments a Barcelona on any rere any exposen els seus dissenys i col·leccions de temporada.
D’aquesta forma pretenem i ens assegurem que el client recordi l’experiència a les nostres sales de reunions com el més positiva possible i repeteixi el següent any.
Imagined 2 wear distribueix en exclusiva marques de moda infantil com: 1 + in the family, Lilo&Co, Mockies, Rylee + Cru, Nixnut, Depetit, mp Denmark, Dear mini. I, actualment, les exposa a la Sala Pedrera de Networkia Passeig de Gràcia (Barcelona). Segons la seva fundadora representen algunes característiques que valora, admira i comparteix com a creativitat, preocupació ecològica, feta a mà, alegre, confortable, producció local, fresca, de qualitat, etc.
Cal esmentar a més, que queda menys d’un mes perquè la col·lecció d’Alba Conde, una signatura de moda femenina que neix fa 25 anys a Galícia, ocupi la nostra Sala Picasso que es troba en Networkia Portal de l’Àngel (Barcelona), per a exposar les seves propostes per a la pròxima temporada. A més de la marca Alba Conde, Confeccions Esquio, compta amb la marca AC By Alba Conde, una línia jove que incorpora tendències més modernes i fresques.

“Porto diversos anys exposant la nostra col·lecció Alba Conde, en el seu centre de Portal de l’Angel, i destacaria la seva exquisidesa en la seva atenció personalitzada, així com la seva empatia i les seves meravelloses instal·lacions, fent-me sentir com en la meva pròpia casa. Gràcies nois!!!”
– Felix Nogueiras Vazquez (Area Manager en Alba Conde)

Com a resultat, d’una sala de reunions que podria tenir un ús bàsic per a fer meetings, hem pogut treure-li més profit basant-nos en les necessitats dels nostres clients i gràcies a això, poder oferir un ampli ventall d’alternatives perquè ells puguin desenvolupar el seu negoci de la manera més adaptada i còmoda possible.
Amb això volem recalcar doncs que, basta només fer un pas més enllà per a poder entendre al client i poder superar les seves expectatives ja que això comportarà sempre una millor interacció entre l’empresa i el client i com a conseqüència, reincidir un altre any més per la qual cosa aconseguim crear un vincle de fidelitat important tant per a ells com per a nosaltres com negoci.
Considerem aquesta hipòtesi: Se sol dir que, si alguna cosa funciona, per a quin canviar-ho? Networkia Workspaces considera que una experiència de client satisfactòria incrementa la resistència al canvi de col·laborador. Per aquest motiu canviar significa risc i, quan un client troba la satisfacció plena a les seves necessitats, és reticent a assumir noves aventures de final difús.
En definitiva, Networkia Workspaces es preocupa pels seus clients, sobretot per les experiències que generen els seus serveis quan es realitzen i, posats a això, ens complau escoltar, llegir…, les seves opinions de manera que ens serveixin de manera constructiva i puguem sempre enriquir les nostres ofertes ja que aquest, i no menys important que el client, és el nostre objectiu.
– Paula López Girbau