En els nostres workspaces, ens motiva atreure els clients d’una forma molt pròxima, de manera que, col·laborem amb empreses com Imagined 2 Wear i Confeccions Esquio, a través de l’organització de Showrooms en els nostres espais per a esdeveniments a Barcelona on any rere any exposen els seus dissenys i col·leccions de temporada.
D’aquesta forma pretenem i ens assegurem que el client recordi l’experiència a les nostres sales de reunions com el més positiva possible i repeteixi el següent any.
Imagined 2 wear distribueix en exclusiva marques de moda infantil com: 1 + in the family, Lilo&Co, Mockies, Rylee + Cru, Nixnut, Depetit, mp Denmark, Dear mini. I, actualment, les exposa a la Sala Pedrera de Networkia Passeig de Gràcia (Barcelona). Segons la seva fundadora representen algunes característiques que valora, admira i comparteix com a creativitat, preocupació ecològica, feta a mà, alegre, confortable, producció local, fresca, de qualitat, etc.
Cal esmentar a més, que queda menys d’un mes perquè la col·lecció d’Alba Conde, una signatura de moda femenina que neix fa 25 anys a Galícia, ocupi la nostra Sala Picasso que es troba en Networkia Portal de l’Àngel (Barcelona), per a exposar les seves propostes per a la pròxima temporada. A més de la marca Alba Conde, Confeccions Esquio, compta amb la marca AC By Alba Conde, una línia jove que incorpora tendències més modernes i fresques.
“Porto diversos anys exposant la nostra col·lecció Alba Conde, en el seu centre de Portal de l’Angel, i destacaria la seva exquisidesa en la seva atenció personalitzada, així com la seva empatia i les seves meravelloses instal·lacions, fent-me sentir com en la meva pròpia casa. Gràcies nois!!!”
– Felix Nogueiras Vazquez (Area Manager en Alba Conde)
Com a resultat, d’una sala de reunions que podria tenir un ús bàsic per a fer meetings, hem pogut treure-li més profit basant-nos en les necessitats dels nostres clients i gràcies a això, poder oferir un ampli ventall d’alternatives perquè ells puguin desenvolupar el seu negoci de la manera més adaptada i còmoda possible.
Amb això volem recalcar doncs que, basta només fer un pas més enllà per a poder entendre al client i poder superar les seves expectatives ja que això comportarà sempre una millor interacció entre l’empresa i el client i com a conseqüència, reincidir un altre any més per la qual cosa aconseguim crear un vincle de fidelitat important tant per a ells com per a nosaltres com negoci.
Considerem aquesta hipòtesi: Se sol dir que, si alguna cosa funciona, per a quin canviar-ho? Networkia Business Center considera que una experiència de client satisfactòria incrementa la resistència al canvi de col·laborador. Per aquest motiu canviar significa risc i, quan un client troba la satisfacció plena a les seves necessitats, és reticent a assumir noves aventures de final difús.
En definitiva, Networkia Business Center es preocupa pels seus clients, sobretot per les experiències que generen els seus serveis quan es realitzen i, posats a això, ens complau escoltar, llegir…, les seves opinions de manera que ens serveixin de manera constructiva i puguem sempre enriquir les nostres ofertes ja que aquest, i no menys important que el client, és el nostre objectiu.
– Paula López Girbau