CENTRE DE NEGOCIS BARCELONA
Networkia Diagonal
L’àrea de la Diagonal és el districte financer per excel·lència de la ciutat de Barcelona. Aquest nou espai de treball està estratègicament situat a l’Avinguda Diagonal 601, a la cruïlla amb el Carrer Gandesa, entre els centres comercials L’Illa Diagonal i El Corte Inglés a Maria Cristina.
Des de 2022, seguint les últimes millores en sostenibilitat, ha obtingut la certificació LEED Gold d’eficiència energètica. És el primer centre de l’empresa que rep una qualificació d’aquest tipus.
Networkia Diagonal té com a objectiu incorporar en el seu disseny i estructura l’interès creixent de les empreses en característiques constructives que promoguin la salut i el benestar dels seus ocupants. La tendència apunta a: densitats més baixes, major distància, i canvis en el disseny del lloc de treball per garantir flexibilitat, creativitat i, és clar, productivitat.
Sales i Espais Equipats
Les nostres sales estan totalment equipades per satisfer les necessitats de reunions, formació, videoconferències, amb l’assistència tècnica i administrativa que el client requereix en un entorn agradable i professional.
- Despatxos equipats
- Sales de reunions i formació
- Oficina virtual
- Coworking i Smart Desk
- Racó de cafè, office-menjador
- Recepció de visitants i documentació
- Serveis "paga segons l'ús"
- Tecnologia de fibra òptica i WIFI
- Accés 24 hores, 365 dies
Centre de Negocis Networkia
Oferim solucions d’espai de treball compartit i flexible des de 2012. Espais de treball amb ànima on les empreses prosperen i les persones es senten felices compartint espai i coneixements.
Amb un equip de gestió amb més de 15 anys d’experiència en el sector, actualment, NETWORKIA gestiona un total de més de 13000m2 de Centre de Negocis i Coworking distribuïts per tot Madrid, incloent La Moraleja, Castellana i Cuzco, i a Barcelona incloent els centres de negocis de Portal del Àngel, Passeig de Gràcia i Rambla de Catalunya.
Som una comunitat de més de 600 empreses que comparteixen entusiasme pel nostre treball, el repte de la millora contínua, superar l’adversitat, i tot això amb la convicció que estem en el millor lloc on podríem estar.
Properament
Sales de Reunions
Preguntes Freqüents
Què inclou el preu dels vostres despatxos?
- Consum d’electricitat, aigua i aire condicionat, tant en despatxos com en àrees comunes
- Wifi i fibra òptica
- Manteniment i neteja de tot l’espai de treball
- Mobiliari de treball
- Equipament multifuncional, projector i pantalla interactiva
- Línia telefònica fixa ja contractada
- Ús de fotocopiadora, impressora i escàner
- Vigilància i control 24/7 tot l’any
- Ús de zones comunes, amb racó de cafè, zona de venda, cafè Nespresso© i premsa diària.
- Ús de la terrassa amb vistes i sales d’espera especialment decorades.https://networkia.es/ca/serveis/oficinas-equipadas/oficina-privada/
Teniu algun sistema de tiquets?
Sí, Networkia ofereix tiquets per llogar sales de reunions tant a espais de coworking de Madrid com de Barcelona, amb un paquet d’hores que varia de 10, 25 a 50 que el client pot utilitzar segons les seves necessitats, a preus molt competitius i sempre amb reserva prèvia.
Els centres de negocis estan oberts els caps de setmana?
Generalment no, però si el client necessita utilitzar les instal·lacions, sí, però el preu varia i s’aplica la tarifa de cap de setmana.
Quines opcions de coworking teniu?
https://networkia.es/ca/serveis/coworking-space/
Oferim diferents opcions de coworking:
- Pass de dia d’oficina
- Tiquet de 10 dies
- Pass de coworking
- Pass Smart desk
- Pass Club
Testimonis i ressenyes dels nostres clients
“Tenir una oficina a Networkia Moraleja és quelcom summament pràctic. En primer lloc un s’oblida de contractar subministraments. T’ ho donen tot fet, incloent-hi la direcció legal de l’ empresa. l’equip de Networkia és molt professional, i servicial quan els necessites, et fan la vida fàcil.”