Altres serveis disponibles
NETWORKIA manté una posició única per a proporcionar al seu negoci exactament el tipus espai que necessita, en el moment que vostè el vulgui. Les oficines es troben perfectament equipades i s’ofereix una àmplia gamma de serveis.
- Tècnic de suport i manteniment
- Pack manteniment informàtic 10 hores
- Pack manteniment informàtic 25 hores
- Pack manteniment informàtic 50 hores
- Sistemes • Assessoria IT • Analista • Consultoria tecnològica
- IP Estàtica pública
Línia de dades (ADSL/Fibra Òptica) privada
DOMINIS – ALLOTJAMENTS – EQUIPS
- Alta • Trasllat • Quota anual domini .com .net .org .és
- Alta • Trasllat • Quota anual domini .cat
- Hosting – Allotjament web anual estàndard
- Housing Servidor Estàndard – Allotjament en sala servidors
- Housing Servidor Premium – Allotjament i manteniment
- Lloguer equipo per sessióBACK -UP / CÒPIES DE SEGURETAT
- Sistema Microsoft Azure Backup
La qualitat del servei al client és la nostra senya d’identitat, per això busquem els mateixos valors per a tots i cadascun dels seus clients. Atenem les seves crides com si fóssim part de la seva empresa. En recepció es poden centralitzar i filtrar les crides dels clients que estan instal·lats al parc empresarial així com els externs. El procediment per a gestionar les trucades en centraleta sempre serà el mateix: el personal de recepció reunirà una sèrie de dades sobre la persona que telefona per a poder informar adequadament el client. Per tant, es preguntarà nom, cognoms i empresa abans de transferir l’anomenada al client o despatx corresponent. El servei d’atenció de crides personalitzat es presta amb caràcter multilingüe. La sistemàtica és la següent:
- Núm. exclusiu i atenció telefònica amb el nom de la seva empresa 11 hores ininterrompudes de dilluns a divendres
- Avís i notificació de crides segons les instruccions del client, facturant-se segons tarifa (Totes les opcions inclouen un màxim de crides pel que totes les que depassin aquest límit es facturaran apart segons tarifa vigent)
- Possibilitat de desviament d’anomenades a mòbil
Des de coffee breaks, esmorzars de treball, brunch o muntatges tipus bufet, ens encarreguem de tot perquè les seves reunions resultin tot un èxit.
Amb aquest servei NETWORKIA fa un pas més en l’atenció telefònica. La gestió d’agendes permet en tot moment tenir accés a modificar les seves cites així com els seus horaris de treball perquè nosaltres puguem donar informació actualitzada als seus clients. Aquest servei és ideal per a professionals independents (mèdics, advocats, arquitectes, enginyers…) perquè podran dedicar-se plenament a les seves activitats professionals sent gestionada la seva agenda i les seves crides per nosaltres. En qualsevol moment tindrà accés a la seva agenda via Internet i nosaltres podrem confirmar-li les cites o comunicar-li les anul·lacions d’última hora sense haver de preocupar-se de l’actualització ni de la creació d’aquesta. Si ho desitja, en acabar la jornada podrem enviar-li l’agenda de l’endemà per correu electrònic. Casos pràctics de gestió:
- Concertació d’entrevistes o assistents a una reunió: en el cas d’organitzar una reunió on va convocar als assistents li representa una inversió en temps important pot comptar amb nosaltres i així evitar les crides i repeticions de trucada per a confirmar l’assistència a aquesta mena d’esdeveniments.
- Missatges recordatoris a les visites: el dia de la visita al seu client rebrà un missatge recordatori via e-mail o sms avisant-li del la hora de la reunió. Vostè podrà especificar el temps d’antelació amb el qual vol avisar als seus clients.
- Trucada telefònica recordatori: nostra telesecretaria cridarà als contactes de la seva agenda per a confirmar o recordar l’hora i la data de la cita. D’aquesta manera podrem confirmar la visita, modificar la data o cancel·lar la i així no perdre temps innecessaris per mancances d’assistència.
- Reassignació de llistes d’espera: en el cas que un client no pugui assistir a la seva cita, en aquest moment cridarem als que estiguin en llista d’espera perquè pugui optimitzar el seu temps i millorar els beneficis.
- Impossibilitat de veure al client: en el cas d’un imprevist o retard sempre telefonarem al seu client per a comunicar-li l’anul·lació de la cita i programar un altre dia per a la visita.
Perquè som conscients del temps que pot arribar a suposar la gestió d’un desplaçament per negocis hem decidit posar a la disposició dels nostres clients aquest servei, oferint-lo a un preu molt competitiu.
Aquests serveis inclouen:
- Compra de bitllets d’avió i tren
- Lloguer de vehicles
- Reserva d’hotels
- Restaurants
- Consultar altres opcions
Tant a nivell logístic, d’infraestructures i tecnologia en NETWORKIA disposem d’una àmplia varietat d’espais i serveis per a ajudar-lo a fer front a imprevistos que afectin l’activitat normal de l’empresa. Solucions fins a 30 llocs de treball. Amb aquesta fórmula temporal, li assegurem recuperar la seva activitat diària al més aviat possible a nivell d’espais i comunicacions (veu i dades) centralitzant la solució en un sol contracte.
Per a necessitats puntuals que requereixin cobrir puntes de treball comptem amb excel·lents professionals que li donaran el suport que més necessiti en un moment determinat.
- Concertació d’entrevistes i reunions
- Organització i gestió de viatges de negocis
- Confirmació d’assistència
- Tasques d’arxiu, etiquetaje, embalat, etc.
- Elaboració de reporti de despeses
- Realització d’enquestes i tabulació
- Realització de mailings
- Elaboració de documents: creació de cobertes, faxos, memòries, actes, cartes, correus, mecanografiat i formato de documents, transcripció de textos i àudio
- Escanejat i gestió documental
- Traducció de documents
- Cartes de presentació i comercials…